۹ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج مطرح کرد؛ ‌

خواسته‌های شهروندان حلقه مفقوده در بودجه ریزی مدیریت شهری کرج

خواسته‌های شهروندان حلقه مفقوده در بودجه ریزی مدیریت شهری کرج

کرج- نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر کرج خواسته‌های شهروندان را حلقه مفقوده در بودجه ریزی مدیریت شهری دانست و گفت: مدیریت شهری به مشکلات محلات نگاه ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا رحیمی خواسته‌های شهروندان را حلقه مفقوده در بودجه ریزی مدیریت شهری دانست و با بیان اینکه توجه ویژه به محله محوری و استفاده از ظرفیت‌های مطالبه گری شهروندان در محلات می‌تواند چشم اندازی برای مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳ و راهگشا باشد، گفت: مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳ به مشکلات محلات نگاه ویژه داشته باشد.

وی عنوان کرد: احصای مطالبات و مشکلات محلات کم برخوردار اعم از جدول گذاری، آسفالت، جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی، احداث و راه اندازی فضاهای سبز شهری، اماکن فرهنگی ورزشی و نیز استفاده از ظرفیت خیرین جهت افزایش سرانه‌های خدماتی در این محلات که غالباٌ بافت فرسوده و کم توسعه یا توسعه نیافته هستند، می‌تواند از جمله اهداف مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳ باشد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: احیای هویت محلات با محوریت مساجد امکان پذیر است و مساجد را می‌توان به عنوان محور اصلی پایش محلات قرار داد. در دوره ششم شورا تعدادی از اعضای پارلمان مدیریت شهری به صورت هفتگی و مستمر در مساجد محلات کمتر برخوردار حضور یافتند.

رحیمی هدف از این اقدام را ارتقای هویت فرهنگی و احصای مشکلات شهروندان و رسیدگی به آنها عنوان و بیان کرد: انتظار می‌رود مدیریت شهری کرج در سال ۱۴۰۳ به مشکلات محلات نگاه ویژه داشته باشد و این موضوع در برنامه ریزی و تنظیم بودجه سال آینده مدیریت شهری به صورت اسمی دیده شود.

کد خبر 5980353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha